UA-88826613-1

פורום קניין רוחני, זכויות יוצרים ופטנטים - בהנהלת עורך דין נח שלומוביץ'


נושא
מחבר
תאריך ושעה

04/03/2018 06:27
באחת הקבוצות פייסבוק מתקיים דיון על אם ניתן לתבוע רשת או לא. אז פונה לייעוצכם.

אחת מרשתות היופי פרסמה פעילות פורים בפייסבוק שבה יש גלגל שמסתובבים והוא נותן הטבה.
בתחתית הגלגל רשום במפורש שההטבה תינתן בקניה מעל 79 שח בחנות.
לאחר הסיבוב מזינים פרטי טלפון ואימייל (לצורך קבלת ההטבה) ותקבל סמס ואימייל בנושא.
בהודעת הטקסט מצויינת ההטבה, תאריך התפוגה ו"בכפוף לתקנון", ללא קישור לאחד כזה.
בהודעת המייל מצויין בפירוש בתחתית ברכישה ב79 שח ומעלה בסניפי הרשת, תאריך תפוגה ובכפוף לתקנון ושוב ללא קישור אליו.
הלקוחה זכתה בשפתון חינם וניגשה לסניף וביקשה לקבל את השפתון ושם נאמר לה שיש מינימום קניה.
הלקוחה התאכזבה ופירסמה את ההודעה בפייסבוק באחת הקבוצות, שם בנות החלו לטעון שמדובר בהטעיה בגלל שבהודעת הטקסט לא צויין מינימום קניה וש"יכלו להוסיף עוד כמה מילים".

עכשיו דעתכם - יש עילה לתביעה או לא.

 

 

שאלות? רוצה לשוחח עם עורך דין נח שלומוביץ'?
חייג/י טלפון: 03-6771958

שאלה בנושא: יש כאן עילה לתביעה על הפרסום? - פורום קניין רוחני, זכויות יוצרים ופנטנטים